Onderhoud & reparaties
Voor behoud en betrouwbaarheid heeft je auto periodiek onderhoud nodig. Wij raden je dan ook aan om regelmatig de banden, motorolie en vloeistoffen te controleren. Daarnaast ben je als berijder verantwoordelijk voor het tijdig laten uitvoeren van onderhoudsbeurten. Informatie hierover vind je in de meeste gevallen terug in het serviceboekje. Kun je de informatie niet vinden of heb je vragen over het onderhoud?
Neem dan contact met ons op via 020-5673090.
Banden
Voor het controleren en eventueel laten vervangen of wisselen van de banden, maak
je een afspraak bij Profile Tyrecenter (www.profile.nl/afspraak) in uw regio. Je hoeft
hiervoor geen contact met ons te zoeken.
Reparatie in Nederland
Voor onderhoud en reparatie kun je terecht bij een merkerkende dealer of onze servicepartner
Profile Car & Tyre Service. Profile werkt met een haal- en brengservice, inclusief het schoonmaken
van je auto. Een afspraak maken bij Profile doe je via www.profile.nl/afspraak of telefonisch via 0318-811231.
Reparatie in het buitenland
Neem voor een reparatie in het buitenland eerst contact met ons op via 020-567 30 90.
Na overleg krijg je van ons een zogenaamd toestemmingsnummer. Met dit nummer
en de originele factuur (die op naam van Bright Lease moet staan) declareer
je de kosten als je weer in Nederland bent.
Tussentijdse service/reparatie
Voor kleine reparaties en/of onderhoudshandelingen, zoals het laten vervangen van
alleen lampjes, ruitenwissers of het bijvullen van vloeistoffen (olie, ruitenwisser- en
koelvloeistof) kun je terecht bij een Profile Tyrecenter bij jou in de buurt:
www.profile.nl.